Keputusan Spain VS Ireland Euro 2012

nonton video pertandingan euro tadi malam spanyol vs irlandia
Nonton pertandingan piala Eropa tadi malam ? antara Keputusan Spain VS Ireland Euro 2012 Result. Juara Eropah Spain memulakan perlawanan dengan menurunkan Fernando Torres untuk mengetuai jentera serangan Spain. Kemenangan kepada Spain akan membawa mereka ke tempat teratas dalam kumpulan C Euro 2012. Sebelum ini, perlawanan antara Italy dan Croatia berakhir dengan keputusan seri 1-1. Republic of Ireland pula memerlukan kemenangan untuk menghidupkan semula peluang mereka di Euro 2012 selepas tewas dalam perlawanan pertama.

Pada separuh masa pertama, Fernando Torres menjaringkan gol pertama Spain seawal minit ke-4 dan menjadikan kedudukan 1-0. Keputusan Spain VS Ireland Euro 2012 pada separuh masa pertama tamat dengan Spain mendahului 1-0.

Separuh masa kedua, Spain menambah jaringan gol menerusi pemain Manchester City, David Silva pada minit ke-49. Fernando Torres menjaringkan gol ketiga Spain dan gol keduanya dalam perlawanan pada minit ke-70. Gol keempat Spain kemudiannya dijaringkan oleh Cesc Fabregas. Keputusan Sepanyol VS Ireland Euro 2012 berakhir dengan kemenangan Spain 4-0. Republic of Ireland telahpun tersingkir dari Euro 2012 dan hanya tinggal perlawanan menentang Italy.

Keputusan Spain VS Ireland Euro 2012 4.5 5 Admin Blog Kamis, 14 Juni 2012 Hasil pertandingan Euro Spanyol vs Irlandia tadi malam 4-0 pencetak gol spanyol piala eropa ulasan berita Nonton pertandingan piala Eropa tadi malam ? antara Keputusan Spain VS Ireland Euro 2012 Result. Juara Eropah Spain memulakan perlawanan d...


On : Kamis, 14 Juni 2012,

If you enjoyed this article, sign up for free updates.

author picture

About Author

Saya adalah Admin Blog penulis Keputusan Spain VS Ireland Euro 2012 di Si Copas Blog. Jika Artikel ini menarik silahkan Anda bagikan ke teman dan saudara Anda agar tahu info ini. Atau kalau mau pasang iklan, hubungi kami ya.

Tidak ada komentar

Posting Komentar